המידע במסמך זה מתייחס לביטול עסקאות שנעשו מרחוק, ולא באמצעות הגעה פיזית לבית העסק.
מועד לביטול עסקה
הינכם זכאים לבטל את העסקה תוך 14 יום מיום קבלת המוצרים או ממועד קבלת החשבונית, לפי המאוחר ביניהם.
אדם עם מוגבלות, אדם בן 65 ומעלה או עולה חדש, זכאי לבטל את העסקה תוך 4 חודשים מהמועד האמור, וזאת בתנאי שההתקשרות בעסקה כללה שיחה בין החברה לצרכן (כולל התכתבות בדוא"ל). השאלה עבור מי נרכש המוצא אינה רלוונטית במקרה זה.
החברה רשאית לגבות דמי ביטול בגובה 5% מהעסקה או 100 ₪ - לפי הנמוך מביניהם. במידה וביטול העסקה נובע מהפרת החוזה בידי החברה, במקרה זה החברה לא יגבה ממך דמי ביטול כלשהם.
במקרים בהם ההחזר יבוצע לכרטיס אשראי, השאירו פרטים בעמוד "צור קשר" ושירות לקוחות יחזרו אליכם בהקדם, אין צורך לפנות לחברת האשראי על מנת לבטל את העסקה.
בהתאם לחוק, בתוך 14 ימים מיום קבלת ההודעה על הביטול, תקבלו את ההחזר עבור העסקה וימסרו אליכם עותק מהודעת ביטול החיוב כאמור ולא יגבו מכם סכום כלשהו, זולת דמי ביטול בשיעור כפי שמפורט בסעיף 3 לעיל.
התנאים שיחולו על ביטול עסקה הם כמפורט בתקנון המפורסם באתר – סעיף 7 – ביטולים.
הודעה על ביטול העסקה
אם הינכם מבטלים את העסקה ו/או מחזירים מוצר בשל פגם במוצר, או טעות בין המוצר שהתקבל לבין ההזמנה (טעות בצבע, מידה, דגם),או בשל אי אספקת המוצר במועד שנקבע או בשל כל הפרה אחרת שלנו כלפיכם בקשר עם העסקה, יש להודיע לנו על כך באחד מהדרכים המפורטים להלן והכל בהתאם לחוק ולמפורט בתקנון האתר :
באמצעות פנייה לכל אחת מחנויות Jack Kuba ברחבי הארץ (למעט חנויות עודפים).
באמצעות פנייה בטלפון לשירות לקוחות 03-5599971
באמצעות פנייה לשירות הלקוחות של החברה בדואר אלקטרוני [email protected] ללא חיוב כלשהו.
באמצעות שליחת פנייה לחברה דרך האתר, קישור ייעודי שבאמצעותו ניתן לשלוח הודעת ביטול.
הודעת הביטול של הלקוח תכלול את שמו, את מספר תעודת הזהות שלו ואת מספר ההזמנה. בוטלה ההזמנה בהתאם לתקנון, תשלח ללקוח הודעת דואר אלקטרוני המאשרת זאת, והחברה תחזיר ללקוח, תוך 14 ימים מקבלת הודעת הביטול את הסכום ששולם על ידו בכפוף לתנאים המפורטים בתקנון האתר.
כיצד ניתן להחזיר את הפריט לחברה לאחר שבחרתם לבטל את העסקה ולקבל את הכסף בחזרה ?
במידה ואתם מעוניינים לקבל החזר כספי יש להגיע עם הפריט לחנות Jack Kuba הקרובה אליכם (למעט לחנויות עודפים) או להחזיר את המוצר לרשות החברה במקום שבו קיבלת את המוצר תוך 14 יום מיום קבלתו או מיום קבלת פרטי העסקה, לפי המאוחר מביניהם וזאת בהתאם למפורט להלן:
במקרה של ביטול עקב פגם או אי התאמה או בשל כל הפרה של החוזה בידי החברה, תחזיר החברה ללקוח את התמורה ששילם עבור המוצר (כולל דמי משלוח אם שולמו) בתוך 14 ימים מיום קבלת הודעת ביטול, והלקוח יחזיר את המוצר לרשות החברה במקום שבו קיבל אותו או לחלופין ניתן להגיע עם הפריט לחנות של Jack Kuba (למעט חנויות עודפים), לבחירתכם.
במקרה שהביטול נעשה מפני שהלקוח התחרט והחליט לבטל את העסקה ו/או מסיבה שאינה קשורה בחברה, רשאית החברה לגבות מהלקוח את דמי הביטול ועל הלקוח להחזיר את המוצר לחנות Jack Kuba הקרובה אליכם (למעט חנויות עודפים).
במידה ומדובר בסט/מארז, יש להגיע עם כל החלקים של הסט/מארז (לא ניתן להחזיר חלקים ממארז/סט, אלא את המארז/סט במלואו).
כיצד ניתן להחזיר את הפריט לחברה לאחר שבחרתם להחליף את הפריט או לקבל זיכוי לרכישה ברשת Jack Kuba ?
אם אתם מעוניינים להחליף את הפריט לפריט אחר או לקבל זיכוי לרכישה ברשת Jack Kuba ניתן לגשת לחנות תוך 30 יום מיום קבלת הפריט. במידה ומדובר בסט/מארז, יש להגיע עם כל החלקים של הסט/מארז לא ניתן להחליף חלקים ממארז/סט, אלא את המארז/סט במלואו כמו כן, פריטים שנקנו כחלק ממבצע (לדוגמא שני פריטים ב-99) ייחשבו כמארז.
יש להגיע עם דף הטבלה המצורף לחבילה המשמש כפתק החלפה .
במידה וברצונכם להחליף או לקבל זיכוי לרכישה ברשת Jack Kuba עקב פגם או אי התאמה או בשל כל הפרה של החוזה בידי החברה, ניתן לעשות זאת תוך 30 ימים מיום קבלת הודעת ביטול ובאותה דרך שבה קיבלתם את המוצר או לחלופין ניתן להגיע עם המוצר לחנות של Jack Kuba (למעט חנויות עודפים), לבחירתכם.
יש להגיע עם קבלת רכישה מודפסת שתשמש כהוכחת קנייה.
שימו לב: אם תרצו להחליף לפריט שונה או לאותו הפריט, בצבע או במידה שונים - במקרה ובו יהיה קיים פער במחיר בין האתר לחנות, תקבלו זיכוי לרכישה או לחלופין תתבקשו להשלים את התשלום למחירו של הפריט בחנות.
· בהתאם להוראות חוק הגנת הצרכן זכות ביטול עסקה לא תחול ביחס לטובין פסידים (מוצרים שעם הגעתם אל הלקוח ומרגע שסופקו לא ניתן להשתמש בהם פעם נוספת או לספקם ללקוח אחר או מוצרים שערכם נאבד בפרק הזמן עד החזרת המוצר, או מוצרים שיכולים להתקלקל עד החזרתם).
· לשאלות אנחנו זמינים עבורכם במוקד שירות הלקוחות של החברה בטלפון 03-5599971 או במייל [email protected].
· חשוב לציין כי לא ניתן להחזיר/להחליף פריט פגום במידה והפגם נובע משימוש לא נכון/לא סביר או בניגוד להוראות השימוש המוגדרות על ידי החברה.
Welcome!
שמחים לראות אותך פה!
הרשמה
היי, נעים להכיר! עוד כמה רגעים וסיימנו
שמנו לב שהמועדון שלך כבר לא בתוקף.
כדי ליהנות מההטבות, ניתן לחדש אותו בהוספה לסל.