הצהרת נגישות

נגישות ב JACK KUBA -

ארגוננו פועל ומקדם את נושא הנגישות בליווי יועצת נגישות.

אנו רואים בלקוחות עם מוגבלות, לקוחות שווי זכויות, הזכאים ליהנות מנגישות מלאה לנכסי ושרותי הארגון. אנו פועלים עפ”י המוגדר בחקיקת הנגישות ואף מעבר לנדרש, כאשר בהתאם להוראות החוק מונגשות חנויות הרשת, כמוגדר בתקנות הנגישות.

חלק זה באתר מטרתו ליידע אותך כיצד ניתן ליהנות מהסדרי הנגישות של הארגון.

מטרתנו לאפשר לכל לקוח עם או בלי מוגבלות שירות שוויוני ונגיש.

1. הדרכות שירות לעובדים

צוותי הניהול והמכירות בחנויות עוברים הדרכות כיצד לספק שירות לקוחות נגיש ורגיש.

2. נגישות חנויות

להסדרי נגישות בסניפי הרשת – ראו דרך הקישור הזה 

3. עזרים

בכלל חנויות הרשת קיימת לולאת השראה בצמוד לקופת החנות ולקוחות עם מוגבלות בשמיעה יכולים להיעזר בטכנולוגיות מסיעות לשיפור השירות הנגיש.

4. הנגשת המוקד הטלפוני

המוקד הטלפוני הונגש והוא פועל בקצב איטי ובשפה פשוטה, ולבחירת הלקוח ללא מוזיקת רקע.

5. נגישות אתר האינטרנט

כיצד עובדת ההנגשה באתר? – יש לבדוק עם היועצים שהכל אכן פועל בהתאם
באתר מוצב תפריט הנגשה. לחיצה על התפריט מאפשרת פתיחת כפתורי ההנגשה. לאחר בחירת נושא בתפריט יש להמתין לטעינת הדף.

הגלישה במצב נגישות מומלצת בדפדפן הנפוץ בקרב הגולשים גוגל כרום, בדפדפנים אחרים יתכנו בעיות תאימות עקב אי תאימות הדפדפנים עצמם לתקן.

מה בתפריט?

  • התאמה לניווט מקלדת - מתן אפשרות לניווט ע״י מקלדת
  • התאמת האתר לקורא מסך - התאמת האתר עבור טכנולוגיות מסייעות כגון NVDA, JAWS
  • הגדלת פונט האתר ל־5 גדלים שונים
  • חסימת הבהובים - עצירת אלמנטים נעים וחסימת הבהובים
  • התאמת ניגודיות - שינוי ניגודיות צבעים על בסיס רקע כהה
  • התאמת ניגודיות - שינוי ניגודיות צבעים על בסיס רקע בהיר
  • התאמת אתר לעיוורי צבעים
  • שינוי הפונט לקריא יותר
  • הגדלת הסמן ושינוי צבעו לשחור או לבן
  • הגדלת התצוגה לכ־200%
  • הדגשת קישורים באתר
  • הדגשת כותרות באתר
  • הצגת תיאור אלטרנטיבי לתמונות
  • הצהרת נגישות
  • שליחת משוב נגישות

רכיבי הנגישות פועלים בצורה מיטבית בדפדפן מסוג: Chrome

הבהרה
חרף מאמצנו לאפשר גלישה באתר נגיש עבור כל דפי האתר, יתכן ויתגלו דפים באתר שטרם הונגשו, או שטרם נמצא הפתרון הטכנולוגי המתאים.
אנו ממשיכים במאמצים לשפר את נגישות האתר, ככל האפשר, וזאת מתוך אמונה ומחויבות מוסרית לאפשר שימוש באתר לכלל האוכלוסייה לרבות אנשים עם מוגבלויות.

כדי לממש הבטחה זו, אנו שואפים לדבוק ככל האפשר בהמלצות התקן הישראלי (ת"י 5568) לנגישות תכנים באינטרנט ברמת AA ומסמך WCAG2.1 הבינלאומי.

יצירת קשר ומשוב
אנו מקדמים בברכה משוב מהמשתמשים שלנו. אם במהלך הגלישה באתר נתקלתם בבעיה מיוחדת בנושא הנגישות, נשמח לקבלת משוב אל רכזת הנגישות של החברה. (פרטיה מופיעים בהמשך).

6. דרכי יצירת קשר

ליצירת קשר עם שרות הלקוחות ניתן :

לשלוח מייל לכתובת: [email protected]

או להתקשר לטלפון: 03-5599971 שלוחה 408

ימים א’-ה’  בשעות: 08:30-16:00

או לשלוח פקס למספר: 03-5599941

אנחנו זמינים גם פייסבוק בימים א’-ה’  בשעות: 09:00-15:00

במידה ואין מענה בחנות או שאתם מעוניינים ליצור קשר עם חנות, ניתן לשלוח הודעה באמצעות המייל לשרות הלקוחות ונדאג שהחנות תחזור אליכם בטלפון או במייל עפ”י בקשתכם.

7. לפניות בנושא נגישות ניתן לפנות לרכזת הנגישות – דנה דגני

במייל לכתובת: [email protected]

במידה ויש לך שאלות, הצעות שיפור נשמח לקבל את פנייתך ולסייע

לרשימת הסניפים המלאה יש להיכנס לעמוד הסניפים

למען הסר ספק כל סניפי ג’ק קובה הם עם שטח מכירה נטו של פחות מ 120 מ”ר, על כן פטורים מתאי הלבשה נגישים.

You can never have too many beautiful things

Welcome!

על מנת להוסיף פריט למועדפים עליכם להיות לקוחות רשומים